Jak wywołać funkcję Javascript (ES6) z modułu?
Marek S
2019-08-16 21:14:16 UTC

Mam w module głównym, powiedzmy app.js zdefiniowaną funkcję test(). Nie
potrafię jej wywołać w kodzie JS na stronie WWW - jest niezdefiniowana.
Zrobiłem więc pewną sztuczkę. W pliku app.js zdefiniowałem funkcję tą
zamiast:

export function test() {}

to:

window.test=function() {}

No i w tym momencie wszystko działa. Czy macie pomysł w jaki sposób bez
sztuczek udostępniać funkcje i ew. klasy na zewnątrz modułów?
Marek
Tomasz Niemczewski
2019-08-19 19:37:22 UTC
Post by Marek S
Witam,
[...]
Po prostu:

function test() {}

bez słowa "export"

TN
Marek S
2019-08-20 01:12:44 UTC
Post by Marek S
function test() {}
bez słowa "export"
To jest pierwsze, co próbowałem. Wywala mi zdarzenie, że funkcja nie
jest zdefiniowana.
Marek