Mamy sobie dwa bloki. Jak zrobić, aby tekst przełamywał się z jednego bloku na drugi za pomocą HTML i CSS?
m***@gmail.com
2018-08-14 13:31:17 UTC
Mamy sobie dwa bloki. Jak zrobić, aby tekst przełamywał się z jednego bloku na drugi za pomocą HTML i CSS?
Pozdrawiam!
Cezary Tomczyk
2018-08-14 13:39:45 UTC
Post by m***@gmail.com
Mamy sobie dwa bloki. Jak zrobić, aby tekst przełamywał się z jednego bloku na drugi za pomocą HTML i CSS?
Pozdrawiam!
Nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale może:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS/word-break
--
Cezary Tomczyk
http://www.ctomczyk.pl/
https://www.aslint.org/
m***@gmail.com
2018-08-14 14:22:45 UTC
Mamy sobie blok A: A oto blok B:
------------------------- ------------------------------
|Kotek jest biały | | |
|A piesek zielony | | |
|A krowa daje mleko | | |
_________________________ ------------------------------
A oto blok A: A oto Blok B:
-------------------------- -------------------------------
|Kotek jest biały | |A krowa daje mleko |
|A piesek zielony | |_____________________________|
_________________________
Przełamywanie tekstu z jednego bloku na drugi chodzi mi oto, gdy zmniejszymy np.: wysokość bloku A, to tekst wchodzi do bloku B.
Pozdrawiam.
m***@gmail.com
2018-08-14 14:36:14 UTC
Mamy sobie blok A: A oto blok B:
------------------------- ------------------------------
|Kotek jest biały | | |
|A piesek zielony | | |
|A krowa daje mleko | | |
_________________________ ------------------------------
A oto blok A: A oto Blok B:
-------------------------- -------------------------------
|Kotek jest biały | |A krowa daje mleko |
|A piesek zielony | |_____________________________|
_________________________
Przełamywanie tekstu z jednego bloku na drugi chodzi mi oto, gdy zmniejszymy np.: wysokość bloku A, to tekst wchodzi do bloku B. Jak to zrobić, aby tak było?
Pozdrawiam.
m***@gmail.com
2018-08-14 14:36:55 UTC
Mamy sobie blok A: A oto blok B: