www polityka pl captcha
PiteR
2023-08-27 11:03:00 UTC
kogo popierdoliło?

w polityka.pl czy w google.pl?

żeby otworzyć stronę trzeba klikać hydranty, autobusy i semafory.

Chyba im ostatni atak ddos na głowę poszkodził.

Vivaldi czy Firefox najnowszy to samo.
--
Piter

poczekaj kawalerze!
cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.
Andrzej A. Filip
2023-08-27 13:25:32 UTC
Post by PiteR
[...]
Nawet bez adbloka?

Jak patrzę przez add-ony umatrix albo ublock (w trybie zaawansowanym)
ile ekstra śmiecia ściągają "typowe strony" to mi się rzygać chce.
Andrzej A. Filip
PiteR
2023-08-27 20:05:41 UTC
Post by Andrzej A. Filip
Post by PiteR
Vivaldi czy Firefox najnowszy to samo.
Nawet bez adbloka?
no chyba tak

Vivaldi zablokowany mam najsilniejszymi filtrami.
ale Firefox mam w rezerwie odblokowany na full i aktualizowany.

moja sieć Virgin Media

allegro.pl i ceneo.pl tylko z Firefoxa wpuszczają.

nic to
Post by Andrzej A. Filip
Jak patrzę przez add-ony umatrix albo ublock (w trybie zaawansowanym)
ile ekstra śmiecia ściągają "typowe strony" to mi się rzygać chce.
no właśnie
kiedy łączę się przez gsm reklamy pożerają mi limit gigabajtów