Grupy webdevowe
Roman Tyczka
2021-12-18 11:22:42 UTC

Napisałem jakiś czas temu na p.c.l.javascript i cisza, tutaj też widzę
że cmentarzem zalatuje, to samo na p.c.w.server-side i p.c.l.php.
Czy naprawdę już nikt z web developerów nie korzysta z usenetu? W takim
razie gdzie wszyscy siedzą? Musi być jakieś miejsce, gdzie można popytać
o to i owo.
Niedobitki, odezwijcie się :-)
--
pzdr