Dlaczego Dark Theme Youtube'a nie jest pamiętane w Chrome?
Marek S
2019-05-05 17:59:00 UTC
Czytam w sieci jakieś tutoriale: jak włączyć dark theme dla YT pod
Chrome i najczęstszym rozwiązaniem jest ręczne wpisanie cookies do
przeglądarki. Widziałem wpisy z 2017 roku nawet.

Nie sądzę by Google blokował Youtub'a w swojej przeglądarce. Co może być
powodem tego problemu?
Marek
Andrzej P. Wozniak
2019-05-07 18:23:53 UTC
[...]
Niewyczyszczony cache przeglądarki, ustawienia cookies, zainstalowane
dodatki…
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Marek S
2019-05-07 21:49:45 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Niewyczyszczony cache przeglądarki, ustawienia cookies, zainstalowane
dodatki…
Świeża instalacja systemu, zero dodatków, dwa różne komputery. Efekt ten
sam. Do tego głośno o tym w sieci, więc inni też mają pod górkę.
Marek
Andrzej P. Wozniak
2019-05-07 22:10:10 UTC
Post by Marek S
Post by Andrzej P. Wozniak
[...]
Dzieło kolejnych spadów z Microsoftu czy zemsta Mozilli?
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Marek S
2019-05-08 19:29:00 UTC
Post by Andrzej P. Wozniak
Post by Marek S
Świeża instalacja systemu, zero dodatków, dwa różne komputery. Efekt
ten sam. Do tego głośno o tym w sieci, więc inni też mają pod górkę.
Dzieło kolejnych spadów z Microsoftu czy zemsta Mozilli?
Ja przypuszczam, że raczej chodzi tu o olewnictwo twórców WWW. Gdy wiele
lat temu zgłosiłem do Microsoftu bug Internet Explorera iż pewna
kombinacja nagłówków powoduje, że coś złego dzieje się z renderowanym
obrazem (podałem URL), uzyskałem odpowiedź, że ... IE nie wspiera
technologii PHP :-D Tak jakby jakakolwiek inna przeglądarka to
kiedykolwiek wspierała :-D

Podobnie było z Google, gdzie sypał się panel zarządzający kampaniami
reklamowymi (płatnymi). Zgłosiłem - dostałem odpowiedź, że Chrome jest
za darmo więc wszystko, co googlowe należy tylko w tej przeglądarce
oglądać :-D

Zgłaszanie usterek do molochów nie ma sensu.
Marek