Skąd pobierać WIBOR LIBOR itp?
Arbiter
2006-02-13 14:54:57 UTC
Czy grupowicze znają jakieś miejsce w sieci, skąd można pobierać stawki
WIBOR LIBOR EURLIBOR i podobne?

Chciałbym pobierać te dane raz na dzień, nie powodując przy tym nadużycia.
Dane chciałbym pobierać w postaci otwartej - np txt, xml, csv itp.

Byłbym wdzięczny za wskazanie - szukałem w usenet ale nei znalazłem
odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie
Gregbike
2006-02-13 14:33:47 UTC
Post by Arbiter
Czy grupowicze znają jakieś miejsce w sieci, skąd można pobierać stawki
WIBOR LIBOR EURLIBOR i podobne?
Zapytaj w portalu money.pl
Post by Arbiter
Chciałbym pobierać te dane raz na dzień, nie powodując przy tym nadużycia.
Nie będziesz powodował nadużycia gdy im za to zapłacisz
Post by Arbiter
Dane chciałbym pobierać w postaci otwartej - np txt, xml, csv itp.
Myślę że żaden problem, kiedyś pytałem i bez problemu udostępniali.
Greg
Arbiter
2006-02-13 15:22:07 UTC
Użytkownik "Gregbike" <***@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Dziękui za szybką odpowiedz
Post by Gregbike
Zapytaj w portalu money.pl
dzwoniłem, ale nie dowiedziałem się nic konkretnego - wysąłłem zapytanie
ofertowe. Zarówno money.pl jak i reuters nie maja w standardie takiej
usługi.
Post by Gregbike
Nie będziesz powodował nadużycia gdy im za to zapłacisz
spoko, ciekawe jeszcze jak to sobie wycenią...
Post by Gregbike
Myślę że żaden problem, kiedyś pytałem i bez problemu udostępniali.
byłoby miło. Widzialem ze ktorys z portali udostepnia boksy gotowe z tymi
wskaznikami - jednak mnie interesuje postać otwarta.

Ale tak to juz bywa - jak box to i reklama - czyli druga strona ma korzyść i
nie jest to tylko pasożytowanie.